סוף סוף אפשר לעצור את ההתקרחות !

הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו, ורעמת שיער שופעת ובריאה תורמת למראה החיצוני שלנו ומוסיפה לנו יופי.

אולם יש מי שמסיבות שונות רפואיות או גנטיות סובל מבעיה של נשירת שיער עד שהוא מגיע למצב של התקרחות וזה לא נעים בכלל. גם גברים וגם נשים רוצים שיער על הראש. הם רוצים ליהנות מכל מיני תסרוקות או תספורות לכל מיני לוקים. הם רוצים להרגיש שיש להם שיער שהם גאים ושמחים בו.

אלה הסובלים מנשירת שיער מאבדים את הביטחון העצמי עד כדי כך שהם לא יוצרים קשר עם בני המין הנשי, מתביישים ללכת לראיונות עבודה ומוצאים את עצמם מבודדים ומבוישים.

כל השיטות והפתרונות הרפואיים והאחרים אשר הוצעו עד היום לאנשים שסבלו מנשירת שיער כמו קרמים ומשחות שונות ואך תרופות מרשם, לא הצליחו. הסיבה היא שהפתרון נמצא בפרוצדורות וטכנולוגיות שמתפתחות כל הזמן וכעת זה זמין ונגיש. אחרי מחקרים, ניסויים וידע שהצטבר הצליחו טובי המדענים לפתח שיטות חדשות ומתקדמות וגם להבין מה הבעיה המרכזית של הנשירה ולתקוף אותה.

בקליניקה שלנו אנו משתמשים בכמה שיטות מתקדמות משולבות וזוכים להצלחה רבה. אין שום סיבה שתמשיכו לסבול מנשירת שיער- אתם יכולים לעצור את זה עוד היום!

 

מה שחסר לקרקפת שלכם זה חמצן! הטיפול החדשני המוביל!

נשירת שיער נגרמת משום שזקיק שיערה על הקרקפת חייב לקבל דם וחמצן כדי להצמיח שיער. כאשר הקרקפת מזדקנת או סובלת מבעיה גנטית או אחרת הגורמת להתקרחות, הזקיקים לא יקבלו הזנה מכלי הדם וייחלשו. אין מספיק חמצן שמגיע לזקיקים וגם חילוף החומרים איטי. זהו תהליך בלתי הפיך של נשירת שיער הגורם להתקרחות.

* זקיק השיער לא מקבל מספיק דם.

* זקיק השיער לא מקבל מספיק חמצן.

* חילוף החומרים מואט ולא נוצרים זקיקים חדשים בקרקפת.

* עלולה להיווצר דלקת, אשר גורמת להתנוונות זקיקי השיער.

* הקרקפת מאבדת מהגמישות והבריאות שלה ונחלשת.

* זקיק השיער מתנוון ומת.

לכל אדם יש בין 100,000 ל-150,000 זקיקי שיער וזה מספר סופי, זה המספר שנולדים אתו והם מתחדשים אבל לא נוספים עליהם זקיקים נוספים. זה אומר שאם איבדתם זקיק של שיער- זה לנצח. לא יגדל אחר במקומו.

שילוב של שלושה טיפולים- לנצח את נשירת השיער והקרחת!

CARBOXY THERAPY – הנו טיפול אשר כבר מוביל טיפולים רבים בתחום האסתטיקה בהצלחה רבה. בשיטה בלתי פולשנית מחדירים חמצן (CO 2) לקרקפת ובכך בעצם מצליחים לעצור את נשירת השיער, להמריץ את זרימת הדם ולמנוע את התנוונות הזקיק. בנוסף הוא מנקז רעלנים, גורם לחילוף חומרים מוגבר על הקרקפת, מסייע בשיקום רקמות ומרפא צלקות. הוא גם מרפא דלקות על הקרקפת- בעיה גנטית שסובלים ממנה הרבה גברים אשר סובלים מהתקרחות.

מזותרפיה לקרקפת- זהו טיפול אשר מחדיר לתוך הקרקפת את החומרים המזינים להם זקוקים זקיקי השיער כדי להצמיח שיער. חשוב מאוד להתחיל את הטיפול הזה איך שכבר מזהים נשירת שיער.

בטיפול מוחדרים לקרקפת באמצעות מחטים דקיקות מאוד (לא מרגישים כלום וזה לא כואב) ויטמינים ומינרלים וכן חומרים נוגדי חמצון אשר מרעננים את העור ומעשירים אותו באלסטין וקולגן. זקיקי השיער מקבלים "מנה " של הזנה עמוקה וחיונית ומתחילים לפעול- כלומר: להצמיח שיער.

טיפול PRP חדשני נגד נשירה- הפלזמה היא מרכיב מהדם שלנו (55%) ועשירה בטסיות דם. היא חלק מהמנגנון החשוב המוביל אל הגוף חומרי חיים חיוניים כמו תאי דם לבנים, חמצן, אנזימים והורמונים, חומצות אמינו ועוד. היא בעצם מכילה "מזון משובח" אשר מסייע לנו בתחזוקת ותפקוד הגוף.

טיפול PRP נעשה באמצעות דמו של המטופל. מדובר בהזרקה של פלזמה אל הקרקפת כדי להזין אותה בחומרים המעודדים זרימה של דם וחמצן. משפרים את חילוף חומרים ומחדירים אליה חומרי הזנה אשר מונעים התנוונות של זקיקי שיער.

  

מה גורם לנשירת שיער אצל גברים ונשים?

רקע גנטי אצל גברים– רוב הגברים סובלים מתהליך של נשירת שיער והתקרחות על רקע גנטי ודלקת בשם דהידרוטסטוסטרון, לה אחראי אנזים בשם אלפא 5. הוא הופך את הטסטוסטרון ל- דהידרוסטסטרון (DHT) ומוביל לניוון שקיקי שיער והתקרחות..

Androgenetic alopecia– מחלה גנטית לרוב אצל גברים בה הגוף תוקף את השיער וגורם לנשירה ולקרחת.

שינויים הורמונאליים, תרופות, סטרס –  הסיבות לנשירת שיער והתקרחות אצל נשים עלולות להיות על רקע של שינויים הורמונליים, נטילת תרופות, לידה, טראומה, דיאטה קיצונית. מחלה, תזונה לקויה, סטרס. טיפולים כימותרפיים, מחלות קשות ועוד.

מחסור בברזל ותזונה לקויה- מחסור בברזל, תזונה לקויה וחוסר של ויטמינים ומינרלים וכן בעיות בבלוטת התריס עלולים לגרום לנשירה ולהתקרחות.

אלופציה אראטה  או אלופציה טוטאליס–  (ממנה סובלים כ-2% גברים בעולם) גורמת לנשירה פתאומית של כל השיער על הגוף.

זיהומי עור, דלקות- חשיפה לחומרים רעיליםזיהום סביבתי או אחר עלולים לגרום לדלקות בקרקפת ובהמשך גם לנשירת שיער ולהתקרחות.

 

לריפוי והבראת הקרקפת דרושים סבלנות וזמן !

כל מי שסובל מנשירת שיער בין אם מדובר בגברים ובין אם מדובר בנשים, מגיע למצב בו מתחיל תהליך של נשירה והוא רק ילך ויחמיר במשך הזמן עד להתקרחות.

אחד הדברים הכי חשובים היא לעצור את זה בזמן לפני שיהיה מאוחר. זקיק שיער שהתנוון- לא גדל מחדש. אנחנו נולדים עם מספר זקיקי השיער הסופיים שלנו. זה אומר שאם יש לכם זקיקים שמתחילים להתנוון- אתם הולכים לאבד אותם לנצח.

אם אתם רואים בבוקר שיער על הכר, אם אתם מביטים במראה ורואים כבר מפרצים בשיער, אזורים שהשיער מתחיל להיעלם מהם, אתם סובלים מתהליך של נשירת שיער. זה בדיוק הזמן לעצור את הנשירה ולמנוע את ההתקרחות.

 

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.