האשמים האמיתיים בכהויות סביב העיניים ושיטת הטיפול החדשנית שפותחה בנטור קליניק. התוצאות מדהימות!

כהויות מסביב לעיניים כבר מזמן נקשרו באופן אוטומטי לעייפות, חוסר שינה, אנמיה או אפילו מחסור בוויטמינים. אינספור תרופות וטיפולים הופיעו לאורך השנים, המבטיחים לגרש את הצלליות המטרידות הללו, ואולי הגיע הזמן להפריך את המיתוסים הללו ולחשוף את הסיבה האמיתית שמאחוריהן. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הבעיה אינה נעוצה בגורמים חיצוניים, אלא בשילוב של עור דק ושקוף יחד עם כלי דם מורחבים וכהים. יתרה מכך, חשוב לציין כי חומרת הנושא עשויה להשתנות משמעותית מאדם לאדם. בואו נתעמק בכך.

תוספת שינה לא תפתור את הבעיה

אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר היא שכהויות מסביב לעיניים הן תוצאה של עייפות או חוסר שינה. בעוד שחוסר שינה יכול לתרום להופעתן, זה לא הגורם העיקרי, ולכן שינה היא לא הפתרון. מכיוון שהעור סביב העיניים דק בהרבה מהעור בחלקים אחרים של הגוף, יחד עם כלי דם הממוקמים קרוב לפני השטח שהופכים להיות גלויים יותר, העור מקבל גוון כהה יותר. לכן, אפילו אם תנוחי היטב, עדיין עלולות להופיע כהויות סביב העיניים שלך, במיוחד אם יש לך נטייה למצב הזה.

אנמיה היא לא הטריגר העיקרי לכהויות סביב העיניים

באופן דומה, אנמיה ומחסור בוויטמינים מואשמים בדרך כלל בגרימת כהויות מסביב לעיניים. בעוד שמצבים אלה יכולים להשפיע על הבריאות הכללית ולתרום למראה עור חיוור, הם אינם הטריגרים העיקריים לשינוי צבע העור מסביב לעיניים. במקום זאת, שקיפות העור, בשילוב עם נוכחות של כלי דם מורחבים וכהים, משחקת תפקיד משמעותי יותר בהתפתחות הכהויות הללו. זו הסיבה שאנשים עם עור בהיר או דק נוטים יותר לסבול מהבעיה הזו.

הבנת הגורמים הבסיסיים לעיגולים שחורים חיונית לטיפול ומניעה יעילים. הנה כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון

  • נטייה גנטית – עיגולים שחורים יכולים להופיע במשפחות. אם להורים או קרובי משפחה שלך יש אותם, יש סבירות גבוהה יותר שגם אתה תחווי את הבעיה הזו.
  • הזדקנות – ככל שאנו מתבגרים, העור באופן טבעי הופך דק יותר ומאבד מהגמישות שלו. זה יכול להחמיר את המראה של כהויות מסביב לעיניים ולהפוך אותם לבולטים יותר.
  • חשיפה לשמש – חשיפה ממושכת לשמש עלולה לפגוע בעור העדין סביב העיניים, ולהוביל לנראות מוגברת של כלי דם וכהויות. הגנה על העור באמצעות קרם הגנה והרכבת משקפי שמש יכולים לעזור להפחית זאת.
  • אלרגיות – תגובות אלרגיות עלולות לגרום לדלקת ונפיחות סביב העיניים, וכתוצאה מכך להופעת כהויות בעור. זיהוי וניהול אלרגנים יכולים לעזור להפחית את חומרת הבעיה.
  • גורמי אורח חיים – הרגלים לא בריאים כמו עישון, צריכת אלכוהול מופרזת ותזונה לקויה יכולים לתרום להתפתחות כהויות מסביב לעיניים. שמירה על אורח חיים מאוזן עם התמקדות בתזונה טובה, פעילות גופנית סדירה והידרציה מספקת יכולה לעזור למזער את המראה שלהם.
  • חוסר שינה ועייפות – אמנם לא הגורם העיקרי, אבל חוסר שינה ועייפות עלולים להחמיר את הופעת הכהויות סביב העיניים. קביעת לוח זמנים עקבי לשינה ותרגול היגיינת שינה טובה יכולים לעזור להקל על כך.

השיטות המקובלות לטיפול והסתרה של כהויות מסביב לעיניים

  • טיפולים מקומיים – קרמים לעיניים המכילים מרכיבים כמו ויטמין C, רטינול, חומצה קוג'ית או פפטידים יכולים לעזור לשפר את המראה של כהויות מסביב לעיניים על ידי הגברת ייצור הקולגן, הפחתת פיגמנטציה וחיזוק העור.
  • קונסילרים ואיפור – איפור וקונסילר המיושמים במיומנות יכולים לעזור להסוות עיגולים שחורים באופן זמני.
  • קומפרסים קרים – קומפרסים קרים או שקיות תה צוננות על העיניים יכולים לעזור לכווץ כלי דם, להפחית נפיחות ולמזער באופן זמני את המראה של כהויות מסביב לעיניים.
  • התערבויות קוסמטיות – פרוצדורות דרמטולוגיות כגון טיפול בלייזר, פילינג כימי או חומרי מילוי עוריים יכולים לעזור לשפר את עובי העור, להפחית את הנראות של כלי הדם ולשפר את גוון העור הכללי.
  • שינויים באורח החיים – בחירה באורח חיים בריא יכולה לתרום להפחתת המראה של כהויות מסביב לעיניים. זה כולל הקפדה על שינה מספקת, ניהול רמות מתח, שמירה על תזונה מאוזנת ועשירה בחומרים מזינים, שמירה על לחות והימנעות מעישון וצריכת אלכוהול מופרזת.
  • הגנה מהשמש – הגנה על העור העדין סביב העיניים מפני קרני UV מזיקות היא חיונית. מומלץ למרוח קרם הגנה שמותאם לאזור העיניים ולהרכיב משקפי שמש עם הגנת UV כדי להגן על העיניים מפני נזקי השמש.

השיטה החדשנית של נטור קליניק: קרבוקסיתרפיה, מגה קוקטייל ו- PRP

ל- Natur Clinic גישה חדשנית המשלבת קרבוקסיתרפיה, הזרקת מגה קוקטייל עם ויטמינים המותאמים לקונסטיטוציה האישית של כל מטופלת ו- PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם).

קרבוקסיתרפיה כוללת החדרה של גז פחמן דו חמצני ברמה רפואית לעור באמצעות זריקות זעירות. תהליך זה ממריץ את זרימת הדם, מגביר את אספקת החמצן לאזור ומקדם את ייצור הקולגן והאלסטין. על ידי שיפור זרימת הדם וחמצון הרקמות, קרבוקסיתרפיה יכולה לסייע בהפחתת המראה של כהויות מסביב לעיניים ולשפר את גוון העור הכולל באזור מתחת לעיניים.

לקריאה נוספת על טיפולי קרבוקסיתרפיה

המגה קוקטייל הוא תערובת מיוחדת של ויטמינים ומרכיבים מועילים נוספים המותאמים אישית לפי הצרכים הספציפיים של כל מטופל. קוקטייל זה מוזרק כדי לטפל בגורמים קונסטיטוציוניים כמו מחסור בוויטמינים לדוגמה.

לקריאה נוספת על טיפולי מגה קוקטייל

PRP, או פלזמה עשירה בטסיות, הוא טיפול המנצל את הדם של המטופל עצמו. כמות קטנה של דם נמשכת ומעובדת כדי לחלץ את הפלזמה, העשירה בטסיות ובגורמי גדילה. לאחר מכן, ה- PRP מוזרק לאזור מתחת לעיניים כדי לעורר ייצור קולגן, לשפר את מרקם העור ולקדם התחדשות רקמות. זה יכול לעזור להפחית את המראה של כהויות מסביב לעיניים ולהצעיר את העור.

לקריאה נוספת על טיפולי PRP

הגישה המשולבת של Natur Clinic שואפת לתת מענה לגורמים השונים התורמים לכהויות מסביב לעיניים, לרבות דקיקות העור, נראות כלי הדם, פיגמנטציה ובריאות העור הכללית. על ידי ניצול קרבוקסיתרפיה, המגה קוקטייל ו- PRP, ניתן לספק תוכנית טיפול מקיפה ומותאמת אישית כדי למקד את הצרכים הספציפיים של כל מטופלת.

 

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.