מה זה קרבוקסי תראפיה (Carboxy Therapy)?

מחסור בחמצן מוביל לחוסר אנרגיה בתאים, מאיץ את תהליך ההזדקנות של תאי העור, העור מאבד מהאלסטיות והחוזק ומקבל מראה דהוי ורפוי. קרבוקסי תראפיה (Carboxy Therapy) הינה שיטה טיפולית ייחודית וחדשנית של הזרקת פחמן דו חמצני CO2 לשכבה התת עורית, המגרה את מערכת הלימפה ואת זרימת הדם ובכך מפעילה תהליכים מטבוליים המביאים להתחדשות, הידוק והצערת העור.

אלו בעיות אסתטיות ורפואיות ניתן לטפל בעזרת קרבוקסי-תרפיה?

CO2 חיוני לשמירה על פעילות תקינה של המערכות בגוף ולהנעת תהליכי ריפוי והתחדשות העור. אין פלא ששיטת הקרבוקסי יעילה במגוון רחב של אינדיקציות רפואיות ואסתטיות:
– הבהרת כהויות מתחת לעיניים.
– חידוש העור והרמת / מיצוק פנים.
– נשירת שיער.
– השמנת יתר מקומית.
– צלוליט.
– פסוריאזיס.
– טיפול בסימני מתיחה, צלקות, צלקות אטרופיות: לפני ואחרי שאיבת שומן, השתלת עור, ניתוחים פלסטיים ועוד.
– כתוספת משלימה לטיפולי מזותרפיה – שילוב לייעול תהליך הריפוי.

 איך מתבצע טיפול קרבוקסי?

הטיפול הינו באמצעות מכשיר חדשני המזריק מנות מדודות של גז רפואי סטרילי CO2 לשכבת השומן התת עורית. ההזרקה נעשית באופן מדויק באמצעות מחט דקה מאוד. בעת טיפול קרבוקסי חשים המטופלים עקצוץ וצריבה קלה. לעיתים מלווה הטיפול בנפיחות בעור באזור ההזרקה – תופעה נורמאלית החולפת במהירות .הגז המוזרק נשמר בעור כחצי שעה בלבד, אך עמוק בתוך העור נמשכת ההשפעה של הפחמן הדו חמצני על הרקמות. תגובת הגוף לגז המוזרק יוצרת הרחבה וחיזוק של כלי הדם, הגברת חילוף החומרים ופירוק רעלים בדם, הפעלת תהליך הליפוליזה – פירוק השומן בתוך התא, עידוד ייצור חומרים פעילים וקולגן בעור.

מהי סדרת הטיפולים המומלצת בנטור קליניק?

תוכנית הטיפול בעזרת קרבוקסי נקבעת לאחר אבחון רפואי מקדים הכולל בדיקת מצב העור באזור המטופל, חומרת הבעיה ומצבו הבריאותי הכללי של המטופל. סדרת הטיפולים באמצעות קרבוקסיתרפיה יכולה לנוע בין 6 ל-12 סבבי טיפול, כאשר כל טיפול נמשך 5-10 דקות בלבד. עומק החדירה הנדרש של פחמן דו חמצני הוא 1-2 מ"מ.חדירה זו של פחמן דו חמצני מזרזת את הסינתזה של הקולגן, אלסטין והחומצה ההיאלרונית.

כמה זמן נמשך תהליך ההחלמה לאחר טיפול קרבוקסי?

הזרקות גז טבעי אינן מצריכות תקופת שיקום. אנו ממליצים לא להרטיב את אזור ההזרקה   במשך 6 שעות לאחר הטיפול ולא לחמם או לקרר יתר על המידה את האזור המטופל 24 שעות לאחר הטיפול.

אילו סוגי טיפולים קוסמטיים נהוג לשלב עם קרבוקסי-תרפיה?
הטיפול יעיל במיוחד כאשר הוא משולב בתוכנית טיפולים הכוללת פילינג כימי, מזותרפיה וטיפולי לייזר.

למי לא מומלץ לעבור טיפול קרבוקסי?

– נשים בתקופת הריון והנקה.
– מי שנמצא בשלבי החמרה של מחלות כרוניות ואקוטיות.
– לבעלי יתר לחץ דם או אנמיה.
– לסובלים ממחלות לב וכלי דם.
– חולי אפילפסיה.
– בעלי אלרגיה לאחד מחומרי הטיפול.

טיפולי קרבוקסי-תרפיה נעשים אך ורק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, מכשור מתקדם וחומרים בטוחים לשימוש העומדים בכל התקנים. נטור קליניק הינה קליניקה עם ניסיון מקצועי של למעלה מעשור, צוות רפואי מקצועי והטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

צרו קשר לייעוץ ותיאום פגישה אישית בקליניקה ללא כל התחייבות.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.