חומצה היאלורונית הינה חומר המופרש באופן טבעי בגופינו השומר על לחות העור. באמצע שנות ה-30 לחיינו, הגוף מפריש פחות חומצה היאלורונית ומייצר פחות סיבי קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומיצוק של העור. כך העור הופך דק, רפוי, מקומט וחסר ברק. אחד הפתרונות לבעיה הוא הזרקה של  חומצה היאלורונית לעור הפנים. התרכובות של חומצה היאלורונית שקיימות כיום, אמנם מגבירות הלחות בעור אך פחות תורמות לתהליך ייצור סיבי קולגן ואלסטין. כמו כן, הן מתאימות להזרקה באזורים מועטים בפנים.

מה זה Profhilo?

Profhilo היא חומצה היאלורונית טהורה, פטנט שפותח במעבדות חברת התרופות השוויצרית IBSA.
אפשר לומר שפרופילו היא הנשק החדש והמתקדם במלחמה נגד הזדקנות העור – היא מעניקה חיים חדשים לעור הפנים, בלי לשנות את המראה הטבעי. מדובר בחומצה היאלורונית הראשונה שמגרה את התאים הפיברובלסטים בעור לייצר סיבי קולגן ואלסטין ברמות גבוהות במיוחד. בכך פרופילו מעודדת ומניעה את התהליך הטבעי של חידוש רקמות העור.

מה מייחד את פרופילו?

המבנה והתכונות הייחודיות של Profhilo הן שהפכו אותה לפופולארית ביותר:
– קוהזיה ברמה גבוהה המאפשרת לתכשיר לעבור דרך העור והרקמות התת-עוריות, שלא כמו המילויים הרגילים על חומצה היאלורונית.
– חלוקה שווה והתאמה ביולוגית ברמה גבוהה – התכשיר חודר בקלות לתוך העור ושכבת השומן התת- עורי ומתפזר שם באופן שווה במהלך 24-48 שעות.
– שילוב בין חומצה היאלורונית בעלת מולקולות קטנות לחומצה בעלת מולקולות גדולות מספק תוצאה כפולה: חידוש העור ומתיחותו הן בטווח המידי והן כתהליך מתמשך.

 איך מתבצע טיפול ביו-מודלינג עם Profhilo?

טיפול הצערת העור בעזרת פרופילו מתבצע בהזרקה ל-5 נקודות בלבד, בכל אחד מצדי הפנים לאורך קו הלסת. הזרקה בנקודות אלה הנחשבות ל"פתוחות" עם מיעוט כלי דם גדולים והסתעפויות עצביות, תורמת ליעילות גבוהה של הטיפול. אנו בנטור קליניק ממליצים על הזרקת PROFHILO להמרצה טבעית של תהליך התחדשות העור, בלי לחשוש משינוי במבנה הפנים ולקבלת תוצאה מיידית של מראה רענן וצעיר.
בתום הטיפול, רמת הלחות בעור עולה, רקמת העור מתעבה והעור גמיש, חלק ומתוח. דמיינו מערכת השקיה חכמה מתחת לפני השטח ששומרת על הלחות והתנאים הטובים לחידוש העור.

עשינו לכן חשק להחזיר את עור הפנים לימים היפים שלו? השאירו פרטים ונחזור אליכן. 

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.