השיטות למניעת נשירת שיער, שיקום וחידוש השיער

אם אתם מביטים במברשת השיער בחרדה כל יום ומודאגים מקצב נשירת השיער ואם ניסיתם כל מתכון עממיים "נפלא" או שמפו "קסם" שקיים בשוק תזכרו שנשירת שיער הינה בעיה שלא ניתן לפתור עם מוצרי שיער. ידוע כי מצבו של השיער מעיד על מצבו הבריאותי של האדם – פיזית ונפשית. השיער מגיב ברגישות להפרעות במערכת ההורמונלית והעצבים, מעיד על תת תזונה ומחסור בוויטמינים ומאותת על מחלות עבר.

השיטות לטיפול בהתקרחות והצמחת שיער ללא השתלות

הקומפלקס נגד נשירת שיער הוא שילוב של מספר הליכים שנבחרו על ידי הרופא, תוך התחשבות במצב השיער והתגובה האישית של הגוף. על בסיס הטכניקות המודרניות היעילות ביותר, פיתחו המומחים שלנו מערכת משולבת לטיפול בהתקרחות. הטיפול כולל חשיפה של גז CO2  (קרבוקסי תראפיה) בשכבות העמוקות של הקרקפת ואפשרויות טיפול של מזותרפיה בהזרקה וללא הזרקה ו-PRP. רק השפעה אינטנסיבית מורכבת על זקיקי השיער מספקת להם את התנאים הנדרשים לעצירת הנשירה והצמחת שיער בריא יותר:
– שיפור זרימת הדם של זקיקי השיער.
– מיקרוסירקולציה מוגברת ברקמות.
– נורמליזציה של תהליכים מטבוליים.
– האצת סינתזת קולגן ואלסטין.
– אספקה ממוקדת של חומרים מזינים וויטמינים.

השילוב המנצח שלנו לחידוש השיער

טיפול בקרבוקסי – משפר את המיקרו-סירקולציה ברקמות, מנרמל תהליכים מטבוליים, משפיע על זקיק השיער ומספק השפעה עמוקה של חמצן על הנשימה של תאי העור. ההליך בטוח ונוח, אינו מצריך הרדמה.
טיפול PRP – לאחר הליך CO2 מתבצע טיפול בפלזמה – הליך לשיקום והזנה של זקיק השערה ברמה התאית. ההליך משתמש בפלזמה עשירה בטסיות דם מהדם של המטופל עצמו. טסיות הדם לוקחות חלק בתהליכי החלמה טבעיים, ממריצות את הסינתזה של תאים צעירים ומטריצת רקמה נוספת (סיבי קולגן ואלסטין, חומצה היאלורונית). התרופה מוחלת חיצונית על עור הקרקפת, או תוך עורית, בהזרקה. מהלך הטיפול בפלזמה כולל 3-4 מפגשים חודשיים.
טיפול מזותרפיה – הטיפול מתבצע כשבוע לאחר הטיפול בפלזמה. בעזרת הזרקות מיקרו זקיקי השיער רוויים בחמצן, מינרלים ומולטי ויטמינים. מהלך הטיפול יכול לכלול החל מ-8 מפגשים עם מרווח של אחד ולאחר מכן שבועיים. במידת הצורך, נהלי תחזוקה נקבעים אחת לשלושה חודשים.

התוצאות של הטיפולים נגד נשירת השיער

לוקח זמן לשיער חדש ובריא לצמוח מזקיקי השיער המתרפאים. גם תהליך הגירוי של זקיקי שיער "ישנים" (ולאדם יש ממוצע של כ-100,000) אינו מתרחש בבת אחת ולכן תוצאת הטיפול תתפתח בהדרגה בתקופה שבין חודש עד חצי שנה. התוצאות המתקבלות הן נהדרות:

  • נשירת שיער מופחתת.
  • שיער חדש צומח מהר יותר.
  • המסה הכוללת של השיער עולה.
  • איכות השיער משתפרת – הוא הופך חזק יותר, בריא יותר, מבריק

חשוב לזכור כי טיפול בהתקרחות הינו תהליך ארוך הדורש סדירות עד להשגת התוצאה הרצויה. משך הטיפול משפיע על מצב השיער כך שההתמדה משתלמת: תהליך נשירת השיער מואט, קצב צמיחת שיער חדש מואץ, אזורים עם שיער דליל נעלמים בהדרגה והשיער הופך צפוף יותר, חזק יותר ואלסטי יותר.

בפעם הבאה שתעמדו מתוסכלים עם מברשת השיער ביד תזכרו שיש לנו בנטור קליניק את הפתרונות לשיפור מצבו של השיער ללא צורך בהשתלות שיער יקרות.

  

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.