הטיפול מבוצע ע"י רופא גינקולוג מומחה לטכנולוגיית הלייזר, הטיפול עצמו לוקח כ-30 דקות,

ללא כאב ותופעות לוואי ,מהטיפול הראשון חל שיפור משמעותי , בסיום הטיפול ניתן לחזור לשגרת היום יום.

יש צורך ב- 2-4 מפגשים (טיפול פעם בחודש) לאחר סיום הטיפולים התוצאות נשמרות לטווח ארוך.

מדוע זה קורה???

רקמת האגן והשרירים התומכים חווים רפיון טבעי ואובדן גמישות.

הרקמה לא מסוגלת לספק תמיכה למבנה שלפוחית השתן, ומתרחשת דליפה.

לרוב זה קורה לנשים לאחר לידות,  צניחת רחם, נשים שעברו ניתוחים, עודף משקל, שינויים הורמונליים, גיל המעבר ועוד..

בריחת שתן גורמת לתחושת אי נוחות , פוגעת בביטחון ובאורח חיים, כמו כן משפיעה על המצב הנפשי,

נשים שאינן מטפלות בבעיה נתקלות הרבה פעמים בשלל מחלות עור באזור האינטימי.

איך זה עובד?

מדובר בשיטה מתקדמת לחידוש רקמה באמצעות לייזר, בזמן הטיפול ידית הלייזר מוחדרת לקיר הקדמי של הנרתיק,

קרני הלייזר מחממים את הרקמות וכך מתחיל תהליך צמיחת הקולגן, תהליך זה נמשך חודש עד שלושה חודשים לאחר הטיפול, כתוצאה מכך הנרתיק מתכווץ.

התכווצות זו גורמת להידוק והרמת רצפת האגן והפחתת בריחת השתן.

התחבר

איפוס סיסמה

סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.